Returer
Vilkår ved retur hos Lindas Dekor
Det er lov å angre seg! Hvis du har lyst til å returnere varer er det viktig du leser gjennom dette:
Med angrerett
Har du handlet for over kr. 300 inkl. frakt kan du benytte deg av angreretten dersom du returnerer pakken innen 14 dager fra du mottok den. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand som når du mottok den.
Uten angrerett
Hvis du har handlet for under kr. 300,- inkl. frakt eller angreretten din har utløpt kan du fortsatt levere tilbake pakken innen 2 måneder. Dette gjelder ikke varer fra billigkroken - disse kan ikke returneres hvis du ikke har angrerett. Dette forutsetter at varen leveres tilbake i samme stand som når du mottok den. Har du ikke angrerett får du bonuspoeng tilsvarende verdien av returnerte vare(r) inn på din kundekonto hos Lindas Dekor. Bonuspoeng kan veksles inn i rabatt ved senere kjøp. Du kan lese mer om bonuspoeng her.
Reklamasjon
Er det mangler eller feil ved din vare har du rett på reklamasjon. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice, legg ved bilder og beskrivelse av feil så finner vi en løsning! Feil montering eller feil bruk av varer gir ikke rett til reklamasjon. Dersom varen, etter avtale med kundeservice, skal returneres vil du få tilsendt en returetikett og vi dekker selvfølgelig kostnaden.
Send e-post til: post@lindasdekor.no
Slik sender du en retur til Lindas Dekor
1. Fyll ut vedlagt angrerettskjema. Mangler du skjemaet kan du laste det ned her.
2. Pakk inn varen(e) godt slik at de ikke blir skadet under sending.
3. Fest ny returetikett over den gamle sendingsetiketten dersom du bruker samme emballasje.
Returetikett kan du opprette her: Posten / PostNord
4. Lever inn på ditt lokale Postkontor.
Merk: Du har kun angrerett om du har handlet for over 300,- inkludert frakt. Returfrakt dekkes av kunden selv.
Pakken sendes til:
Lindas Dekor og Design AS
Søndre Lensmyrvegen 58
7670 INDERØY
Viktig informasjon
Ved retur må pakken hentes ut først for så å bli returnert med kjøpt etikett fra Posten eller Postnord. For at pakken din ikke skal komme på avveie er det viktig at du henter ut pakken din på postkontoret og fester på returetikett, da vil returen din få et sporingsnummer og du vil se når din retur er blitt behandlet når den kommer frem til oss.
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur eller angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si at produktet skal være uten lukt, merker, pels fra husdyr, ikke være klipt eller at bakpapiret har blitt dratt av og montert tilbake. En vare som har merker, lukt, pels, er klipt eller dratt av bakpapir vil anses som brukt og beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling. Du har ikke angrerett på spesialbestilte wallstickers, vareprøver eller outlet-varer.
Tilbakebetaling tar normalt 10-14 virkedager med Klarna og 1-3 virkedager med Vipps etter vi har behandlet returen.