Til kassen
Totalt: 0,-

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Ofte stilte spørsmål om frakt, levering og retur

Ofte stilte spørsmål om frakt, levering og retur

Når sendes pakken min?

Vi pakker og sender ordre i kronologisk rekkefølge mandag-fredag. Du mottar en e-post med sendingsbekreftelse straks ordren er aktivert og sendt fra vårt lager. 

Ikke fått bekreftelse? Husk å sjekk søppelpost, da noen kunder opplever at mail fra oss automatisk kommer inn i søppelpost. For å unngå dette senere, kan du legge oss til i kontaktlisten din i mail.  

 

Hvordan sendes vareprøver og når kan jeg forvente å motta de?

Vareprøvene blir sendt fra oss kl. 14.00 på hverdager. Bestiller du før kl. 13.00 på en hverdag, vil du mest sannsynlig ha vareprøvene i postkassen to virkedager senere. Vareprøver sendes i konvolutt uten sporingsnummer.

Har dere klikk og hent?

Velger du klikk og hent varen i butikk, vil du få en SMS så fort bestillingen din er klar for henting. Her vil du også få informasjon om hvor vi holder, slik at du enkelt kan finne frem til oss. Når du kommer inn til oss ber en av våre ansatte deg kvittere på at du har mottatt ordren din før du drar.  

Hvem leverer pakken og hva er leveringstiden?

Levering av pakker gjøres via Posten. Leveringstid er normalt 1-5 virkedager for pakker overalt i Norge. Du vil motta et sporingsnummer på e-post når pakken din er sendt fra oss. Denne kan du bruke til å spore pakken din inne på www.posten.no. De fleste pakkene våre er for store for en postkasse, slik at du vil motta en SMS fra Posten når pakken har ankommet postkontoret. 

Ikke fått sporingsnummer? Husk å sjekk søppelpost, da noen kunder opplever at mail fra oss automatisk kommer inn i søppelpost. For å unngå dette senere, kan du legge oss til i kontaktlisten din i mail.  

 

Hva koster frakten?

 

Handler du kun vareprøver sendes disse som brevpost og du betaler porto på 19 kroner.
Alle andre pakker har frakt fra kroner 99,-. Noen produkter for tilleggsfrakt pga stor vekt eller størrelse.

 

Angrer du kjøpet på mottatte varer?

 

Har du handlet for over kr. 300 inkl. frakt inne på nettbutikken kan du benytte deg av angreretten. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand som når du mottok den. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produktet. Produktet må returneres innen 14 dager fra varen ble mottatt.
 

Angrerettskjema blir sendt på e-post når pakken sendes fra oss. Skriv ut, fyll inn nødvendig informasjon og legg den med i returpakken slik at vi vet hvem pakken kommer fra og hvilke varer det gjelder. Frakt betales av kunden selv.
 

Ikke fått angrerettskjema? Husk å sjekk søppelpost, da noen kunder opplever at mail fra oss automatisk kommer inn i søppelpost. For å unngå dette senere, kan du legge oss til i kontaktlisten din i mail.  

 

 

Hvor skal pakken sendes?

Lindas Dekor og Design A/S
Neptunveien 6
7652 VERDAL

 

Når får jeg tilbake pengene?

Så fort vi har mottatt varen(e), vil vi registrere dette inn i vårt system. Informasjon om returen din vil da automatisk bli sendt til systemet hos din valgte betalingsmetode og pengene vil bli tilbakeført via de. Dersom du har spørsmål rundt utbetalingen av pengene dine, ber vi deg ta kontakt med de dere valgte som betalingsmetode, da vi ikke har mer informasjon etter refundert beløp.

Har du handlet med Klarna?

Når du returnerer varen(e) til oss, kan du også enkelt logge inn i Klarna og rapportere inn returen din slik at Klarna fryser din faktura til returen din er ferdigbehandlet. Om Klarna trenger informasjon om kontonummer vil de ta kontakt med deg via e-post.

Feil med leveransen?

Dessverre kan det skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt og vi er ikke alltid feilfrie. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt, kontakt vår kundeservice så løser vi det.
Kontakt: Post@lindasdekor.no

Skade på leveransen?

Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet under transport. Send oss bilder som viser skaden via e-post så vil kundeservice hjelpe deg videre med saken.
Kontakt: Post@lindasdekor.no

Ikke mottatt pakken din?

Kontakt vår kundeservice, slik at vi kan prøve å finne ut hva som har skjedd. I noen tilfeller kan det være feil adresse som har blitt oppgitt hos oss.
Kontakt: Post@lindasdekor.no

Har du uavhentet pakke?

Om varen ikke blir hentet på kjøperens lokale postkontor og kommer i retur til Lindas Dekor og design AS blir kjøperen belastet med kr 250,- inkl. mva. Kostnaden dekker frakt frem og tilbake samt adm. kostnader.

Dersom du angrer kjøpet ditt og ikke lenger ønsker å motta varene du bestilte, anbefaler vi derfor at du henter ut pakken din og sender den i retur selv.