Ofte stilte spørsmål om frakt, levering og retur
Ofte stilte spørsmål om frakt, levering og retur
Når sendes pakken min? |
Vi pakker og sender ordre i kronologisk rekkefølge mandag-fredag. Du vil motta en e-post med sendingsbekreftelse så straks ordren er aktivert og sendt fra vårt lager. Normalt sendes ordren samme dag som den ble bestilt, eller ved neste virkedag. Har du forhåndsbestilt varer vil ordren din bli sendt så fort varen er tilbake på lager. Ikke mottat sendingsbekreftelse? Husk å sjekk søppelpost, da noen kunder opplever at mail fra oss automatisk havner i søppelpost. For å unngå dette senere kan du legge oss til i kontaktlisten din på mail. |
|
Hvordan sendes vareprøver og når kan jeg forvente å motta de? |
Vareprøvene blir sendt fra oss kl. 14.00 i hverdager. Bestiller du før kl. 13.00 på en hverdag, vil du mest sannsynlig ha vareprøvene i postkassen 5-10 virkedager senere. Vareprøver sendes som pakke i postkassen. |
|
Har dere klikk og hent? |
Ja, i Trøndelag. Velger du klikk og hent varen i butikk, vil du få en SMS så raskt bestillingen din er klar for henting. Her vil du også få informasjon om hvor vi holder til, slik at du enkelt kan finne frem til oss. Når du kommer inn til oss ber en av våre ansatte deg kvittere på at du har mottatt ordren din før du drar. |
|
Hvem leverer pakken og hva er leveringstiden? |
|
|
Hva koster frakten? |
Handler du kun vareprøver sendes disse som pakke i postkassen og du betaler porto fra kr. 39,90.
|
|
Hvordan returnerer man varer? |
Les alt du trenger å vite om retur på denne siden. |
|
Hvor skal returen sendes? |
Lindas Dekor og Design A/S Les alt du trenger å vite om retur på denne siden. |
|
Når får jeg tilbake pengene? |
Så raskt vi har mottatt varen(e) vil vi registrere dette inn i vårt system. Informasjon om returen din vil da automatisk bli sendt til systemet hos din valgte betalingsmetode og pengene vil bli tilbakeført via de. Dersom du har spørsmål rundt utbetalingen av pengene dine ber vi deg ta kontakt med de dere valgte som betalingsmetode, da vi ikke har mer informasjon etter vi har registrert refundert beløp. Klarna bruker normalt 10-14 dager før pengene er tilbake på din konto. |
|
Har du handlet med Klarna? |
Når du returnerer varen(e) til oss, kan du også enkelt logge inn i Klarna og rapportere inn returen din slik at Klarna fryser din faktura til returen din er ferdigbehandlet. Om Klarna trenger informasjon om kontonummer vil de ta kontakt med deg via e-post. |
|
Feil med leveransen? |
Dessverre kan det oppstå en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt, og vi er ikke alltid feilfrie. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt, kontakt vår kundeservice så løser vi det. |
|
Skade på leveransen? |
Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet under transport. Send oss bilder som viser skaden via e-post så vil kundeservice hjelpe deg videre med saken. Ikke bruk av varen før du har vært i kontakt med vår kundeservice. Ved produksjonsfeil eller skade på produktet tar vi produktet i retur og sender nytt. |
|
Ikke mottatt pakken din? |
Kontakt kundeservice, slik at vi etter beste evne kan forsøke å finne ut hva som har skjedd. I noen tilfeller kan det være feil adresse som har blitt oppgitt hos oss. |
|
Har du uavhentet pakke? |
Dersom du angrer på kjøpet ditt og ikke lenger ønsker å motta varene du bestilte, anbefaler vi at du henter ut pakken din og sender den i retur selv. I pakken finner du en vedlagt returetikett, fest etiketten på returen din og send den tilbake til oss. Da vil sporingsnummeret bli aktivert slik at din retur trygt kan spores hele veien tilbake til oss. Kommer den i retur som uavhentet vil det tilkomme et gebyr på kr. 250,- for å dekke frakt tur/retur og adm. kostnader. |
|
Reklamasjon |
Skulle det foreligge mangler med produktet har du rett til reklamasjon. Kjøperen har ansvar for å ta kontakt innen rimelig tid fra man har mottatt varen for å rapportere mangelen. Legg ved bilder og beskrivelse av feilen, så finner vi en løsning! Feil montering eller feil bruk av produktene gir ikke rett til reklamasjon. |